تخفیف بلیت قطار تخفیف بلیط قطار

آخرین پیشنهادهای ویژه، ارزان و با تخفیف سفر با قطار

تخفیف بلیت قطار تخفیف بلیط قطار

آخرین پیشنهادهای ویژه، ارزان و با تخفیف سفر با قطار

تخفیف بلیت قطار  تخفیف بلیط قطار

آخرین پیشنهادهای ویژه، ارزان و با تخفیف سفر با قطار
شماره تماس: 1539

بایگانی
چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱ ب.ظ

خرید بلیت ارزان قطار

خرید بلیت ارزان قطار


معاون مسافری شرکت راه آهن، از صدور۴۲۰ هزار قطعه بلیت تخفیف دار تا پایان دی خبر داد.

رییس هیات مدیره شرکت حمل ونقل ریلی رجاء به مسافران، پیشنهاد کرد تا با برنامه ریزی قبلی و استفاده از روزهایی که ضریب اشغال قطارها پایین است از این تخفیف ها بهره بگیرند.

رئیس هیات مدیره شرکت حمل ونقل ریلی رجاء اذعان داشت که در سالجاری، به دلیل شرایط تورمی هیچ افزایش قیمتی در نظرگرفته نشده است.


به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید محمد راشدی گفت: با توجه به متغیر بودن میزان تقاضای سفر در روزهای هفته، شرکت های بخش خصوصی حمل و نقل ریلی، در روزهایی که تقاضای کمتری وجود دارد؛ تخفیف 5 تا 30 درصد می دهند.

وی تصریح کرد که اگر یک شرکت حمل و نقل ریلی بیش از 20 درصد در قیمت بلیت افزایشی را اعمال کند این موضوع قابل پیگیری است و ادامه داد که در 90 روز اخیر، بارها قیمتهای بلیت قطارهای رجا بین 10 تا 15 بار تغییر کرده که دلیل آن شناور سازی نرخ های بلیت قطار است. 

به گفته معاون مسافری راه آهن؛ متقاضیان اطلاعات مربوط به تخفیف بلیت های قطار را می توانند از طریق مراجعه به سایت اینترنتی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.rai.ir، آژانس های مجاز فروش بلیت قطار یا با سامانه اطلاع رسانی گویای راه آهن به شماره 5249 تماس بگیرند.

خرید بلیت ارزان قطار


وی با اشاره اینکه این تخفیف ها در مسیر خراسان، آذربایجان، شمال، جنوب و جنوب شرق بوده است، تصریح کرد: در بازه زمانی اول آذر تا 30 دی از مجموع 2 میلیون قطعه بلیت صادر شده، 420 هزار قطعه بلیت مشمول تخفیف بوده است.


وی به مسافران، پیشنهاد کرد تا با برنامه ریزی قبلی و استفاده از روزهایی که ضریب اشغال قطارها پایین است از این تخفیف ها بهره بگیرند.


خرید بلیت ارزان قطار


شماره تماس: 1539

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی